Michael/Strom

ZAŁÓŻ RACHUNEK   En Pl

FAQ

Nazwa użytkownika (login)

Każdy użytkownik ma przypisaną swoją unikalną nazwę - login. Ustalasz go samodzielnie podczas rejestracji w serwisie M/S Online. Loginu nie można później zmienić.

Login może zawierać wyłącznie:

- małe litery i cyfry z alfabetu łacińskiego (bez polskich znaków),
- znaki specjalne: @, myślnik, podkreślenie, plus, kropka.

Hasło

Twoje hasło wprowadzane jest podczas rejestracji, jednak możesz je później zmienić za pośrednictwem platformy M/S Online lub osobiście w placówce Michael / Ström Dom Maklerski.

Hasło powinno zawierać minimum:

- 1 wielką literę,
- 1 małą literę,
- 1 znak specjalny (np. @#$%^&),
- 2 cyfry,
- 4 litery różnej wielkości,
- 8 znaków, jednak nie więcej niż 20.


1. Jak uzyskać dostęp do M/S Online?

Jeśli jeszcze nie posiadasz rachunku maklerskiego w naszym domu maklerskim, skontaktuj się z nami, a doradca przedstawi Ci aktualną ofertę.

Jeżeli posiadasz rachunek maklerski w Michael / Ström Dom Maklerski, kliknij przycisk „Zarejestruj” w prawym górnym rogu naszej strony WWW. Zostaniesz przeniesiony do formularza, w którym należy uzupełnić wymagane pola oraz zaakceptować regulamin wraz ze zgodą na kontakt. Zgoda umożliwia pracownikowi Michael / Ström kontakt w przypadku problemu z rejestracją na platformie M/S Online i pomoc w tym procesie. Po poprawnym uzupełnieniu formularza kliknij przycisk „Potwierdź”. Otrzymasz od nas e-mail, dzięki któremu aktywujesz swoje konto.


2. W jaki sposób aktywować swoje konto M/S Online?

Na skrzynkę mailową podaną przez Ciebie podczas rejestracji otrzymasz autoryzowaną wiadomość od Michael / Ström Dom Maklerski S.A. z adresu mailowego: online@michaelstrom.pl. W e-mailu będzie znajdował się link aktywacyjny, który jest ważny przez 24h.

Kliknij link z otrzymanej wiadomości, a zostaniesz przekierowany na stronę służącą do zakończenia procesu rejestracji.


3. Co jeśli nie dotarła do mnie wiadomość z linkiem aktywacyjnym?

- sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej lub

- kliknij opcję „Wyślij link jeszcze raz” w potwierdzeniu wysłania wiadomości.

Jeżeli nadal nie dotarła do Ciebie wiadomość aktywacyjna, prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: +48 22 128 59 00.

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.


4. Jak wygląda zakończenie rejestracji?

Po wykorzystaniu linku aktywacyjnego z wiadomości mailowej przesłanej przez Michael / Ström Dom Maklerski S.A. z adresu: online@michaelstrom.pl zostaniesz przekierowany do strony służącej do zakończenia procesu rejestracji. Na tym etapie ustalisz swoje dane dostępowe do platformy M/S Online, czyli login i hasło.

Login powinien zawierać:

- tylko małe litery i cyfry z alfabetu łacińskiego (bez polskich znaków),
- przynajmniej jeden znak specjalny: @, myślnik, podkreślenie, plus, kropka.

Hasło powinno zawierać minimum:

- 1 wielką literę,
- 1 małą literę,
- 1 znak specjalny (np. @#$%^&),
- 2 cyfry,
- 4 litery różnej wielkości,
- 8 znaków, jednak nie więcej niż 20.

Po wpisaniu parametrów logowania i kliknięciu przycisku „Potwierdź” następuje weryfikacja jednorazowym kodem SMS, który zostanie przesłany na wskazany podczas rejestracji numer telefonu komórkowego. Kod jest ważny przez 5 minut. Wpisz ciąg cyfr z wiadomości SMS do dedykowanego pola. Wciśnij przycisk ”Aktywuj”.

Proces rejestracji został zakończony.

Od tej pory możesz logować się do M/S Online wchodząc na stronę https://michaelstrom.pl i klikając przycisk „Zaloguj” w prawym górnym rogu ekranu.


5. Dlaczego nie dotarł do mnie kod SMS?

Jeżeli jednorazowy kod SMS nie dotarł na podany przez Ciebie numer telefonu i Twoje dane kontaktowe są poprawne, prawdopodobnie linie Twojego operatora są przeciążone lub znajdujesz się poza zasięgiem sieci.

Jeżeli opóźnienie wynosi więcej niż 5 minut, powtórz operację.

Sprawdź wskazany w M/S Online w sekcji „Dane teleadresowe” w zakładce „Dane i Ustawienia” numer telefonu. Jeżeli nie zgadza się on z tym, którym aktualnie dysponujesz, skontaktuj się ze swoim doradcą w celu aktualizacji danych kontaktowych.

Jeżeli problem będzie się powtarzał - skontaktuj się ze swoim doradcą lub zadzwoń pod numer: +48 22 128 59 00.

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.


6. Co mam zrobić, jeśli mój kod SMS wygasł?

Kod SMS ważny jest przez 5 minut. Po jego wygaśnięciu nie można go już użyć do potwierdzenia operacji, którą chcesz wykonać. Aby wygenerować nowy kod:

- podczas procesu rejestracji użyj ponownie linku aktywacyjnego z naszej wiadomości mailowej (w ciągu 24h od jego otrzymania). Wpisz ponownie login oraz hasło. Po kliknięciu przycisku „Potwierdź” system wyśle do Ciebie nowy kod SMS,

- podczas korzystania z systemu M/S Online wystarczy odświeżyć stronę i wykonać operację ponownie.


7. Jak ustanowić silne i bezpieczne hasło?

Silne hasło powinno mieć co najmniej 8 znaków. Nie powinno zawierać popularnych czy prostych sformułowań np. 123, daty urodzin czy imienia.

Hasło jest istotną, zależną od Ciebie, barierą zabezpieczającą Twoje środki i dane osobowe.

Rekomendujemy, aby hasło zawierało:

- małe i wielkie litery,
- przynajmniej dwie cyfry,
- znak specjalny (np. @#$%^&).

Używanie tego samego hasła zbyt długo zwiększa prawdopodobieństwo jego kradzieży. Pamiętaj, aby regularnie je zmieniać. Bezpieczeństwo podczas korzystania z systemu transakcyjnego M/S Online w dużej mierze zależy od użytkownika, dlatego zapoznaj się z „Zasadami bezpieczeństwa”.


8. Jak zmienić hasło?

Po zalogowaniu się do M/S Online przejdź do sekcji „Dane osobowe”, wybierając „Dane i ustawienia” z menu po lewej stronie ekranu. Kliknij przycisk „Zmień” , po czym pojawią się pola do zmiany hasła.

W pierwszej kolejności wpisz dotychczasowe hasło, aby potwierdzić swoją tożsamość. Następnie wpisz nowe hasło, które jest zgodne z „Zasadami bezpieczeństwa”. Po powtórnym wpisaniu nowego hasła na ekranie pojawi się przycisk ”Zmień hasło” . Klikając go, potwierdzasz zmianę hasła i generujesz wiadomość SMS z kodem jednorazowym. Przepisz go poprawnie do dedykowanego pola i potwierdź operację klikając przycisk „Potwierdź” .


9. Co mam zrobić, gdy zablokuję swoje konto po przekroczeniu dozwolonej liczby prób podczas logowania?

Jeżeli przekroczysz dozwoloną liczbę prób podczas logowania do M/S Online, skontaktuj się ze swoim doradcą lub zadzwoń pod numer: +48 22 128 59 00.

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.


10. Co mam zrobić, gdy nie pamiętam aktualnego hasła?

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła do M/S Online, skontaktuj się ze swoim doradcą lub zadzwoń pod numer: +48 22 128 59 00.

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.


11. Czy mogę przełączać się między rachunkami maklerskimi w ramach jednego logowania?

Jako Klient naszego Domu Maklerskiego możesz być właścicielem rachunku oraz posiadać pełnomocnictwa do rachunków innych osób.

Aby zmienić bieżący rachunek, wystarczy kliknąć w prawym górnym rogu numer Twojego rachunku, znajdujący się obok przycisku „Wyloguj” . Następnie w sekcji „Rachunki maklerskie” znajdź na liście interesujący Cię rachunek. Kliknij przycisk „Przejdź na ten rachunek”, znajdujący się w tej sekcji po prawej stronie numeru rachunku. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony na wybrany rachunek maklerski.


12. Jak przejrzeć historię rachunku maklerskiego?

W menu umiejscowionym po lewej stronie ekranu znajduje się sekcja „Historia”. W zależności od tego, czy chcesz sprawdzić historię inwestycji, zleceń czy operacji finansowych, wystarczy, że wybierzesz jedną z trzech pozycji w tej sekcji.


13. Co zrobić, jeśli znajdę błąd na stronie?

Niezwłocznie skontaktuj się ze swoim doradcą lub wyślij wiadomość na nasz adres mailowy: feedback@michaelstrom.pl, a szczegółowo przeanalizujemy Twoje zgłoszenie.


14. Co zrobić, jeżeli system jest niedostępny?

Powody niedostępności systemu M/S Online:

- codziennie pomiędzy godziną 3:00 a 3:35 system jest niedostępny ze względu na konieczność wykonania kopii bezpieczeństwa,
- w wybrane dni, w godzinach wieczornych, mogą występować niedostępności spowodowane koniecznością wdrożenia aktualizacji systemu lub innych prac serwisowych,
- raz do roku GPW i KDPW przeprowadzają testy ciągłości działania, w których jako dom maklerski bierzemy udział.

Jeżeli niedostępność się przedłuża, skontaktuj się ze swoim doradcą lub zadzwoń pod numer: +48 22 128 59 00.

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.


Jeżeli masz pytania dotyczące funkcjonowania systemu transakcyjnego,
prosimy o kontakt ze swoim doradcą lub o kontakt telefoniczny: +48 22 128 59 00.

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że serwis internetowy Michael Ström korzysta z plików typu cookie celem świadczenia usług w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Proszę kliknąć TUTAJ, aby dowiedzieć się więcej o naszej Polityce Prywatności, w tym o zmianie ustawień w zakresie plików cookies. Jednocześnie pragniemy podkreślić, że niedokonanie zmian ustawień przeglądarki oznacza, że pliki te zostaną umieszczone na urządzeniu, z którego Państwo korzystacie.
AKCEPTUJĘ